maanantai 11. helmikuuta 2008

Eka päivän asu!


Ensimmäinen päivän asu!!! Ja kyllä tähän näinkin vaivaa. Piti itse tutkia kamera läpikotasin, ennen kun edes löysin itselaukasian, kun ketään ei oo lähellä käskettävänä kuvaamaan. Sitten taiteilin aika pitkän tovvin muokkausohjelman kanssa, ennen kuin opin edes rajaamaan kuvan -hyvä minä-, mutta tulihan tämä lopulta valmiiksi... Sori vielä vähän epäselvää kuvaa.


kaulahuivi - äitin (?)
paita - h&m
shortsit - kirpparilta
sukkikset - lahja


Noita ruskeita saappaita ei mulla tänään oikeesti ollu päällä, sillä pelkään vähän vieläkin niitten korkeutta.Eli villikset oli siis oikeasti jalassa, mustien saappaiden seurana. Teen mitä vaan saadakseni pitää tuon karsean loskan mun jaloistani mahdollisimman kaukana. Ihan ihme sää, eikö helmikuun pitäis olla talven kylmin kuukausi???? Onhan se ihan kivaa, ettei tarvitse puolustautua kylmää ilmaa vastaan viisillä sukkahousuilla, mutta tekisin senkin, jos vaan olis se kunnon, kaipaamani talvi.




Kuvassa mulla on beessit-tappo-cowboy-bootsit. Löysin ne Valtsulta (vallilan makasiinien kirpputori) kolmella eurolla. Tosin vasta ne ostettuani sain kuulla niiden olevan jonkun vainajan jäämistöä. Toivottavasti en vaan kaadu ne jalassani jonnekkin bussin alle.



Erehdyin huimasti ja tungin ne jalkaan kun olin lähössä kavereiden seuraksi balettiin viime viikolla... Koko 2 kilsan kävelymatkan balettiin valitin 9cm koroissani. Olin tosissani aatellut, että mentäisiin edes ratikalla, mutta ei. Kun päästiin lopulta istumaan huokaisin helpotuksesta ja aloin kiskoa kenkiä jalastani. Mutta etupenkin 9-vuotias likka oli nähtävästi eri mieltä: hän katsoi minua, kuin olisin ollut kusemassa penkkien väliin. Vasta toisen näytöksen alussa sitten uskalsin vaivihkaa ujuttaa bootsit pois jaloistani.



Harmaina päivinä pitää vaihtaa musiikki vahvistavampaan. Tässä ihan loistava biisi mitä tänäänkin kuuntelin: http://youtube.com/watch?v=FTiLET_dAro

Ei kommentteja: